Kom på skolen etter de to første timene i dag, kunne ikke ta Spansk prøven. Hehe.
Ellers av dagen var det egentlig bare juleverksted, lucia øving og slikt. Ikke mye til skolearbeid hvertfall.
Da jeg kom hjem varmet jeg meg opp litt toro grøt og spiste sammen med min syke lillesøster som er besatt av "teletubbies" fortiden. Gjør meg gaal!
Rundt fem tiden dro jeg og Aurora og handlet inn til morgen dagen, da skal nemmelig jeg og Aurora holde Julebord hjemme hos meg. Det kommer til og bli utrolig kos med jentene og god julestemning, gleder meg kjempe masse!
Julematen gikk til en pris litt over tusen kroner så satser på at maten blir god :-D
Vi handlet ribbe, grøt, medisterkaker og mye annet godt.
Etter handlingen måtte jeg hjem og skifte før jeg ble hentet av Silje Ervig, håndball trening. Treningen i dag var ganske bra, ga oss i hvertfall litt styrke og slikt. Var litt godt å få pushe meg selv litt, men ikke like enkelt når Silje trekker seg unna fra to-og-to øvelser.
Kom hjem til at mamma hadde bake lussekatter til i morgen, kryddret ribben, laget iskaken og småryddet nede i første etasjen. Utrolig glad for at hun tok seg sin tid til det, hjalp meg og Aurora veldig så det ikke blir så stress i morgen. Men nå skal jeg dusje, rydde rommet og hoppe i seng.
Hva har du gjort i dag?
Skal du på julebord i år?
Blogges
torsdag 11. desember 2008
onsdag 10. desember 2008
Fucka nett og kirkepizza
Hei.
Da jeg kom hjem fra skolen i dag så var nettet nedet, Terje (kjæresten til mamma som jeg ikke liker!!) kom ned og sa at det var pga problemer med nettet til telenor for alle de som gikk på telenor bredbånd. Jeg ga full careface til han selv om jeg brydde meg veldig mye fordi jeg er egentlig ganske avhengig av data. Prøvde å starte nettet hele tiden men endte med at jeg sovnet på sofaen og våknet til Hannah Montana klokken 18.05
Nettet funket fortsatt ikke men det hadde ikke så mye å si fordi jeg skulle på Pizzakveld i Bakklandet menighetssenter, for vi som var ledere for konfirmantene i år. Ganske koselig, men utrolig mye kirkeprat som jeg ble lei av.
Etter det dro jeg og Aurora til solstudioet ved Rosenborg Park (Bluebox) og tok 10.min sol, det møtte vi også jorunn og moren hennes :- D
Var ikke hjemme før rundt elleve tiden da hadde mamma laget karameller til meg så nå skal jeg bare sitte å se på det faste TV maratonnet mitt med karamellene.
TV maratonnet = My name is earl, Kongen av queens, Seinfeld, The war at home og Striptease (av og til frustrerte fruer men pleier og sovne når det begynner)
Hadde du problemer med nettet i dag?
Isåfall, hva har du gjort får å få dagen til å gå?



Blogges
Da jeg kom hjem fra skolen i dag så var nettet nedet, Terje (kjæresten til mamma som jeg ikke liker!!) kom ned og sa at det var pga problemer med nettet til telenor for alle de som gikk på telenor bredbånd. Jeg ga full careface til han selv om jeg brydde meg veldig mye fordi jeg er egentlig ganske avhengig av data. Prøvde å starte nettet hele tiden men endte med at jeg sovnet på sofaen og våknet til Hannah Montana klokken 18.05
Nettet funket fortsatt ikke men det hadde ikke så mye å si fordi jeg skulle på Pizzakveld i Bakklandet menighetssenter, for vi som var ledere for konfirmantene i år. Ganske koselig, men utrolig mye kirkeprat som jeg ble lei av.
Etter det dro jeg og Aurora til solstudioet ved Rosenborg Park (Bluebox) og tok 10.min sol, det møtte vi også jorunn og moren hennes :- D
Var ikke hjemme før rundt elleve tiden da hadde mamma laget karameller til meg så nå skal jeg bare sitte å se på det faste TV maratonnet mitt med karamellene.
TV maratonnet = My name is earl, Kongen av queens, Seinfeld, The war at home og Striptease (av og til frustrerte fruer men pleier og sovne når det begynner)
Hadde du problemer med nettet i dag?
Isåfall, hva har du gjort får å få dagen til å gå?



Blogges
tirsdag 9. desember 2008
As the bell rings..
Hei. Kom hjem fra skolen for noen timer siden, fyrte opp i peisen med en gang, var så utrolig kaldt i hele første etasjen. Skoledagen i dag gikk ganske kjapt egentlig, rakk ikke første timen så kom til andre timen da vi hadde Lucia øving. Etter på hadde vi arbeidstime og resten av dagen var det bare Lucia øving igjen å fri vandring :-)
Nå har jeg sotte å sett på " As the bell rings" synes egentlig det er ganske artig, men det er så utrolig mange som synes det er så dårlig og klager over det hele tiden. Noe som igjen irriterer meg, at de må klage over det når de sikkert bare har sett en episode, som sikkert ikke er en av de beste.
Men nå har jeg sotte å sett 7 episoder, og snakker med folk på MSN.
Ble ikke noe av videoblogg i går, ikke så mye spansk pugging heller. Vi satt heller bare å så på TV og data.
Men nå skal jeg spise litt middag og slappe av foran TVn, så kanskje jeg får besøk senere i dag :-)
Hvordan var din skoledag?
Hva skal du i dag?
Blogges
Nå har jeg sotte å sett på " As the bell rings" synes egentlig det er ganske artig, men det er så utrolig mange som synes det er så dårlig og klager over det hele tiden. Noe som igjen irriterer meg, at de må klage over det når de sikkert bare har sett en episode, som sikkert ikke er en av de beste.
Men nå har jeg sotte å sett 7 episoder, og snakker med folk på MSN.
Ble ikke noe av videoblogg i går, ikke så mye spansk pugging heller. Vi satt heller bare å så på TV og data.
Men nå skal jeg spise litt middag og slappe av foran TVn, så kanskje jeg får besøk senere i dag :-)
Hvordan var din skoledag?
Hva skal du i dag?
Blogges
Susana og playboyjentene
Hei. Nettopp kommet hjem fra pappa mens vi hentet Susana. Jeg og susana skulle egentlig øve på spansken men endte med av sitter her å ser playboyjentene. Får håpe det blir mer øving etterpå.
Men vi har tenkt og kanskje lage en videoblogg, men har aldri laget det før så blir spennende å se :-)
Klarte også å fyre opp i peisen alene, uten hjelp.

Blogges
Men vi har tenkt og kanskje lage en videoblogg, men har aldri laget det før så blir spennende å se :-)
Klarte også å fyre opp i peisen alene, uten hjelp.

Blogges
Matte tentamen..
Har nettopp kommet hjem fra matte tentamen, gikk utrolig dårlig. Jeg trur faktisk det gikk dårligere i år en i fjor, og i fjor fikk jeg 2, det sier vell sitt. Men nå skal jeg ikke tenke mere på den tentamenen, har en spansk storprøve jeg må fokusere på. Men nå sitter jeg egentlig bare å venter på at Susana skal bli ferdig med tentamen så jeg kan spørre om hu vil pugge spansk meg meg i kveld.
Vet dette var et kjedelig innlegg, men ska prøve å få ordnet et nytt senere i kveld.
Har du hatt matte tentamen ?
Hvordan gikk det ?

Blogges
Vet dette var et kjedelig innlegg, men ska prøve å få ordnet et nytt senere i kveld.
Har du hatt matte tentamen ?
Hvordan gikk det ?

Blogges
Header
Nettopp laget min første header, vet den er utrolig amatør, men nmåtte egentlig bare ha en header. Mye finere en headern som følger med designet. Laget den sikkert på 5 minutter så har ikke tatt meg tid til og lage en ordentlig en.
Hva syns du ?

Blogges
Pugging
I dag våknet jeg ganske tidlig, rundt elleve halv tolv tiden trur jeg. Måtte tidlig opp for å starte puggingen til matte tentamen som vi skal ha i morgen. Gruer meg utrolig mye, matte har liksom aldri vært min best side.
Etter noen timer med 'pugging' (mer tv titting og kjeks spising) så dro jeg og familien ned til Morfar, han fyller 66 år i dag. Gratulerer med dagen Morsje :- )
Fikk servert masse god mat, å da er selvfølgelig jeg stor fornøyd. Men matlysten min er ikke helt på topp i dag for jeg har begynt å bli forskjølet og er ganske syk i dag ;/
Etter noen timer med slekten så dro jeg hjem igjen for jeg måtte øve, men ble mer til at jeg satt meg foran playstation og spilte SSX. Så nå sitter jeg her foran datan og har ikke øvd mere enda, så jeg antar jeg sliter veldig med tanken på at jeg må kunne utrolig mye matte til i morgen.
Men ønsk meg lykke til på tentamen :- )
matte..
Hva har du gjort i dag?
Blogges
Etter noen timer med 'pugging' (mer tv titting og kjeks spising) så dro jeg og familien ned til Morfar, han fyller 66 år i dag. Gratulerer med dagen Morsje :- )
Fikk servert masse god mat, å da er selvfølgelig jeg stor fornøyd. Men matlysten min er ikke helt på topp i dag for jeg har begynt å bli forskjølet og er ganske syk i dag ;/
Etter noen timer med slekten så dro jeg hjem igjen for jeg måtte øve, men ble mer til at jeg satt meg foran playstation og spilte SSX. Så nå sitter jeg her foran datan og har ikke øvd mere enda, så jeg antar jeg sliter veldig med tanken på at jeg må kunne utrolig mye matte til i morgen.
Men ønsk meg lykke til på tentamen :- )
matte..Hva har du gjort i dag?
Blogges
Ny blogg
Hei.
Jeg har bestemt meg for og begynne å blogge igjen, sist jeg prøvde endte det med 2 innlegg å så sluttet jeg.
Var vell Susana som presset meg til og starte også. Men jeg synes det ser så koselig ut med blogg, og har så lyst til å starte med det, så jeg skal prøve igjen:-)
Blogges
Jeg har bestemt meg for og begynne å blogge igjen, sist jeg prøvde endte det med 2 innlegg å så sluttet jeg.
Var vell Susana som presset meg til og starte også. Men jeg synes det ser så koselig ut med blogg, og har så lyst til å starte med det, så jeg skal prøve igjen:-)
Blogges
Abonner på:
Innlegg (Atom)


