tirsdag 9. desember 2008

Pugging

I dag våknet jeg ganske tidlig, rundt elleve halv tolv tiden trur jeg. Måtte tidlig opp for å starte puggingen til matte tentamen som vi skal ha i morgen. Gruer meg utrolig mye, matte har liksom aldri vært min best side.
Etter noen timer med 'pugging' (mer tv titting og kjeks spising) så dro jeg og familien ned til Morfar, han fyller 66 år i dag. Gratulerer med dagen Morsje :- )
Fikk servert masse god mat, å da er selvfølgelig jeg stor fornøyd. Men matlysten min er ikke helt på topp i dag for jeg har begynt å bli forskjølet og er ganske syk i dag ;/

Etter noen timer med slekten så dro jeg hjem igjen for jeg måtte øve, men ble mer til at jeg satt meg foran playstation og spilte SSX. Så nå sitter jeg her foran datan og har ikke øvd mere enda, så jeg antar jeg sliter veldig med tanken på at jeg må kunne utrolig mye matte til i morgen.
Men ønsk meg lykke til på tentamen :- )

bilde071matte..

Hva har du gjort i dag?


Blogges

Ingen kommentarer: