Nettopp laget min første header, vet den er utrolig amatør, men nmåtte egentlig bare ha en header. Mye finere en headern som følger med designet. Laget den sikkert på 5 minutter så har ikke tatt meg tid til og lage en ordentlig en.
Hva syns du ?

Blogges
1 kommentar:
kulkul, men du sku hatt bilde av dæ også, du e jo så søt : D
Legg inn en kommentar