tirsdag 9. desember 2008

Header

Nettopp laget min første header, vet den er utrolig amatør, men nmåtte egentlig bare ha en header. Mye finere en headern som følger med designet. Laget den sikkert på 5 minutter så har ikke tatt meg tid til og lage en ordentlig en.

Hva syns du ?

header1

Blogges

1 kommentar:

Tuva sa...

kulkul, men du sku hatt bilde av dæ også, du e jo så søt : D