onsdag 10. desember 2008

Fucka nett og kirkepizza

Hei.
Da jeg kom hjem fra skolen i dag så var nettet nedet, Terje (kjæresten til mamma som jeg ikke liker!!) kom ned og sa at det var pga problemer med nettet til telenor for alle de som gikk på telenor bredbånd. Jeg ga full careface til han selv om jeg brydde meg veldig mye fordi jeg er egentlig ganske avhengig av data. Prøvde å starte nettet hele tiden men endte med at jeg sovnet på sofaen og våknet til Hannah Montana klokken 18.05
Nettet funket fortsatt ikke men det hadde ikke så mye å si fordi jeg skulle på Pizzakveld i Bakklandet menighetssenter, for vi som var ledere for konfirmantene i år. Ganske koselig, men utrolig mye kirkeprat som jeg ble lei av.
Etter det dro jeg og Aurora til solstudioet ved Rosenborg Park (Bluebox) og tok 10.min sol, det møtte vi også jorunn og moren hennes :- D
Var ikke hjemme før rundt elleve tiden da hadde mamma laget karameller til meg så nå skal jeg bare sitte å se på det faste TV maratonnet mitt med karamellene.
TV maratonnet = My name is earl, Kongen av queens, Seinfeld, The war at home og Striptease (av og til frustrerte fruer men pleier og sovne når det begynner)

Hadde du problemer med nettet i dag?
Isåfall, hva har du gjort får å få dagen til å gå?


Blogges

Ingen kommentarer: