tirsdag 9. desember 2008

As the bell rings..

Hei. Kom hjem fra skolen for noen timer siden, fyrte opp i peisen med en gang, var så utrolig kaldt i hele første etasjen. Skoledagen i dag gikk ganske kjapt egentlig, rakk ikke første timen så kom til andre timen da vi hadde Lucia øving. Etter på hadde vi arbeidstime og resten av dagen var det bare Lucia øving igjen å fri vandring :-)
Nå har jeg sotte å sett på " As the bell rings" synes egentlig det er ganske artig, men det er så utrolig mange som synes det er så dårlig og klager over det hele tiden. Noe som igjen irriterer meg, at de må klage over det når de sikkert bare har sett en episode, som sikkert ikke er en av de beste.
Men nå har jeg sotte å sett 7 episoder, og snakker med folk på MSN.
Ble ikke noe av videoblogg i går, ikke så mye spansk pugging heller. Vi satt heller bare å så på TV og data.
Men nå skal jeg spise litt middag og slappe av foran TVn, så kanskje jeg får besøk senere i dag :-)

Hvordan var din skoledag?
Hva skal du i dag?


Blogges

Ingen kommentarer: