tirsdag 9. desember 2008

Matte tentamen..

Har nettopp kommet hjem fra matte tentamen, gikk utrolig dårlig. Jeg trur faktisk det gikk dårligere i år en i fjor, og i fjor fikk jeg 2, det sier vell sitt. Men nå skal jeg ikke tenke mere på den tentamenen, har en spansk storprøve jeg må fokusere på. Men nå sitter jeg egentlig bare å venter på at Susana skal bli ferdig med tentamen så jeg kan spørre om hu vil pugge spansk meg meg i kveld.
Vet dette var et kjedelig innlegg, men ska prøve å få ordnet et nytt senere i kveld.

Har du hatt matte tentamen ?
Hvordan gikk det ?

mattee

Blogges

Ingen kommentarer: