Har nettopp kommet hjem fra matte tentamen, gikk
utrolig dårlig. Jeg trur faktisk det gikk dårligere i år en i fjor, og i fjor fikk jeg 2, det sier vell sitt. Men nå skal jeg ikke tenke mere på den tentamenen, har en spansk storprøve jeg må fokusere på. Men nå sitter jeg egentlig bare å venter på at Susana skal bli ferdig med tentamen så jeg kan spørre om hu vil pugge spansk meg meg i kveld.
Vet dette var et kjedelig innlegg, men ska prøve å få ordnet et nytt senere i kveld.
Har du hatt matte tentamen ?
Hvordan gikk det ?
Blogges
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar