Kom på skolen etter de to første timene i dag, kunne ikke ta Spansk prøven. Hehe.
Ellers av dagen var det egentlig bare juleverksted, lucia øving og slikt. Ikke mye til skolearbeid hvertfall.
Da jeg kom hjem varmet jeg meg opp litt toro grøt og spiste sammen med min syke lillesøster som er besatt av "teletubbies" fortiden. Gjør meg gaal!
Rundt fem tiden dro jeg og Aurora og handlet inn til morgen dagen, da skal nemmelig jeg og Aurora holde Julebord hjemme hos meg. Det kommer til og bli utrolig kos med jentene og god julestemning, gleder meg kjempe masse!
Julematen gikk til en pris litt over tusen kroner så satser på at maten blir god :-D
Vi handlet ribbe, grøt, medisterkaker og mye annet godt.
Etter handlingen måtte jeg hjem og skifte før jeg ble hentet av Silje Ervig, håndball trening. Treningen i dag var ganske bra, ga oss i hvertfall litt styrke og slikt. Var litt godt å få pushe meg selv litt, men ikke like enkelt når Silje trekker seg unna fra to-og-to øvelser.
Kom hjem til at mamma hadde bake lussekatter til i morgen, kryddret ribben, laget iskaken og småryddet nede i første etasjen. Utrolig glad for at hun tok seg sin tid til det, hjalp meg og Aurora veldig så det ikke blir så stress i morgen. Men nå skal jeg dusje, rydde rommet og hoppe i seng.
Hva har du gjort i dag?
Skal du på julebord i år?
Blogges
torsdag 11. desember 2008
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar